Måndag
2011-02-14 / 12:30:48 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Blir mindre och mindre jag skriver här men de är nog mycket för att dagarna går varann i hand hemma hos oss ibland.

Kan prata om helgen, den brukar vara roligast.

Fredag: Jag och pappa fick vara själv hemma eftersom mamma jobbade natt så vi hade de lugnt och skönt med tidig läggdax.
Lördag: Mamma kom hem från jobbet vid halv tio så då gick vi ut och tränade lite, lajbans tycker jag:)
När mamma och pappa gjort sig i ordning så körde vi till släkten på mammas sida. Det blev frukost hemma hos mormor och morfar sen en lååångpromenad nere vid stranden och i skogen tillsammans med Jonny, Jonathan, Måns och kompisen Sigge:) Jag fick springa lös hela tiden de fick inte Sigge, haha på dig. Mamma och pappa sa att jag var väääldigt duktig och skötte mina inkallningar galant.
Sen blev de fika hemma hos gammelmormor och morfar, även där massa bus med Sigge:)

Sen var tanken att vi skulle köra hem till Malmö igen faast pappa vände bilen på vägen:S Vi kom till Sjöbo och mötte där upp pappas jobbkompis. Efter en märklig kringelekrokväg så kom vi fram till deras gård där jag och deras vovve fick springa och busa lite:) Deras vovve hade precis fått valpar..
Hon var inte rolig, när jag tyckte vi kunde utforska lite längre ifrån mamma så "vallade" hon mig tillbaka. Helskumt..

Efter många timmar var vi äntligen hemma i Malmö och jag kunde få sova i min säng.

Söndag: Valpkurs direkt på morgonen, mamma tyckte jag var duktig idag. Sen var de hem och vila en stund sen kom f&f förbi, de skulle dricka kaffe meeen de slutade med att mamma bjöd de på kvällsmat också. Jag var väldigt trött och bråkig med mamma ett tag där:P

Idag så ska jag och mamma till en ny veterinär och höra vad de har att säga om mina såkallade kristaller..

En tant och pappa blev ovänner igår, hon stod och skrek massa elaka saker till pappa om han och mamma:( Mamma var väldigt irriterad över detta lääänge och önskade att tanten skaffade sig ett liv och inte stod i fönstret och höll koll på oss hela tiden, plus att hon kunde gott läsa på lite om hundar innan hon yttrar sig..

Nej tack och hej nu måste jag vila innan vi ska köra..


Visar mitt ben, gammal bild sådär liten är jag inte längre:)
Jag vägde faktiskt 31,7kg i fredags:)

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: