Lördag
2010-12-25 / 14:56:00 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Igår var det julafton, jag fick förstå att man får en massa saker som är inslagna i papper..

Mest klappar fick nog jag eller mamma. Jag fick en maaaassa godis och en gris som lät och ett aktiveringsspel som jag tycker var roligt.
Mamma och pappa gav mig massa beröm och sa att jag var väääldigt duktig och lättlärd. Det stämmer nog. När jag hade prövat spelet två ggr så klarade jag det felfritt.. Ja i stort sett iallafall.

Ska se om mamma kan hjälpa mig lägga upp en film på när jag leker.

Jag är heeelt slut idag det var en jobbig dag igår:) Farmor och farfars hus tar på krafterna..

Hörs kanske senare ikväll nu ska jag mysa med min mamma:)

Ha de så bra.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: