Lördag
2010-12-04 / 19:41:09 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Idag hade vi sovmorgon, fram tills kl kvart i nio=)

Jag och mamma gick på morgonrunda sen intog jag position tugga ben=)

Pappa körde till jobbet lite över tio och då började min mamma bli rastlös direkt och frågade mig om vi skulle köra till farmor och farfar. Jag svarade aldrig men viftade lite på svansen så hon tog det som ett ja=)

Mamma gjorde först en potatisgratäng här hemma innan vi körde vi elva tiden.

Kul att vara hemma hos dem och springa på baksidan och leka jävel i snön. Farmor, farfar och min farbror blev jätteglada att se mig.
De var precis som jag varit borta i evigheter men sanningen är den att jag var där hemma igår liksom?

När vi kom hem var jag så trött att jag var tvungen att ta en lur på balkongen innan jag och mamma skulle ut igen och leka i snön.

Jag hjälper mamma framkalla bilder på mig, vad hon nu kan mena med de?

Vår granne har en katt som heter Sune, faast han ville inte hälsa på mig=(

Imorgon ska vi köra till farmor och farfar igen för mamma ska på julmarknad med dem.

Min pappa ska försöka hjälpa mig och mamma så vi kan lägga ut filmer på mig, som igår t.ex. när jag hjälpte farfar skotta snö. Eller hjälpte och hjälpte snarare jag som gjorde jobbet =)

Här kommer en bild på mitt stoooora ben mamma gav mig igår


Ha de så bra så länge.

Arnearne

1 Kommentarer
sigge:

hej din lille skit vänta tills du ser mitt ben det är ett riktigt älg ben



SKRIVET DEN: 2010-12-05 KL: 19:08:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: