Måndag
2010-12-20 / 17:25:05 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Idag har jag och mamma varit hemma själva, mysigt.
Mamma har inte mått riktigt bra så jag har fått sova nästan hela dagen:)

Min mamma tyckte hon var jääätterolig igår när jag låg och sov. Hon började spela in mina snarkljud.
Som tur är så hör man inte alltför bra på filmerna nedan.



Nu har jag och mamma slagit in alla julklapparna. För er som undrar så har jag givetvis hjälpt till.
Mamma uppskattade däremot inte när jag försökte hjälpa henne med inslagspapper och tejp men jag hjälpte iallafall till punkt slut.

Igår när jag var hos farmor och farfar lade min mamma maaassa fler roliga saker under de där dem kallar för julgran men allt de säger när jag går dit för att inspektera är "Neeeej du får vänta till julafton" Vänta med vaad? Allt jag vill är ju smaka lite på dem? Och vadå julafton? Vad är de för något?



Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: