Onsdag
2010-12-29 / 12:02:04 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Igår övade mamma och jag kontaktövningar och nu har jag verkligen förstått, jag får INTE röra godiset förrän jag tittat mamma i ögonen:)

Igår gjorde jag även ligg på komando. Jag menar utan att mamma var tvungen att visa mig godis och peka på golvet:) Är jag inte duktig så sääg?

Idag började mamma med att jag skulle göra vacker tass, jag förstår absolut INTE vad hon menar med detta:/
Men de kommer väl..

Mamma och jag körde ner till Rusta för ett tag sen för att handla lite till mig:)
Bland annat 4st ben för 10kr, rena klippet säger mamma:)

Och denna "madrass" till min säng, den är jääättemjuk och fin.
Där står "Death before dishoner" Men jag vet inte vad de betyder.
Den är fräck iallafall de räcker för mig:)

Ha de så bra
Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: