Onsdag den 1 December
2010-12-01 / 15:38:23 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Idag vaknade jag jättetidigt och ville gå upp något min mamma inte var så glad för. Men hallå hon är ju ledig, ska vi inte busa hela dagen då?

Fast när vi väl gick upp blev jag trött och gick och sov igen, hihi.

Idag har mammas kompis Ronja varit här och gjort mammas nagler fina. Lajbans tyckte jag för mamma fick inte använda händerna så jag kunde busa järnet, trodde jag iaf. Ronja har tydligen också hund så hon visste också hur man sa ifrån ordentligt:(

Efter massa bus blev jag så trött att jag var tvungen att sova i köket hos mamma och Ronja men guuud vad de pratade, fick knappt en tyst minut ju.

Idag när pappa kommer hem skulle vi nog till Biltema vad de nu kan vara för skoj:)


Såhär fräcka blev mammas nagler.

Idag har jag och mamma beställt julklappar till Måns och Jonathan. Det är mammas kusiner.
Vi har även hittat en julklapp till pappa:)

Ha de så bra mina vänner får se om vi hinner höras mer ikväll.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: