Rastgård
2010-12-09 / 20:20:08 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Idag har mamma och pappa gjort mig fiiin:)
Mamma hade köpt ny borste och en ny klotrimmer till mig.
Såhär ser de ut:

Här är borsten som storEva tipsade om som tar bort all min underpäls och lös päls.
Väldigt effektiv säger mamma:)

Här har vi klotrimmern som även den va jättebra.
Gör mina klor runda och fina direkt så jag behöver inte använda golven och möblerna här hemma för att fila till mina klor, smart vaa?

Nog om det.
Jag och min mamma skulle gå en runda precis vet ni vad vi hittade då?:)
EN RASTGÅRD.
Ojojojjjj vad många hundar som hade varit där innan mig, jag kunde inte riktigt bestämma vilket spår jag skulle lukta i.
Tyvärr så hade vi ju inte med en boll som mamma kunde kasta till mig:(

Men mamma har lovat att vi ska gå ner där imorgon MED EN BOLL:)

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: