Söndag
2010-12-05 / 20:06:03 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Idag körde jag och mamma ut till farmor och farfar när vi vaknade för de skulle på julmarknad faast jag fick stanna hemma med farbror.

Folket som var hemma hos f&f var: Linnea, Irene, Tomas, StorEva, Tommy och tant Elin=)
Jättekul med nya människor.

Jag var även så olydig, enligt mamma och farfar, att jag grävde en jättegrop i rabatt. Jag tyckte det blev fint som bara den=)

Vi fick även mattor av farmor och farfar, för tidig julklapp=) Jag tänkte lägga upp en bild på dem imorgon.
De blev jättefina och mysiga att sitta och ligga på=)

Imorgon ska vi åka till någon Bosse bildoktor ? Jag förstod inte vad mamma och pappa menade merän att jag skulle få leka med en annan hund=)

Hörs mer imorgon.
Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: