Tisdag
2010-12-07 / 12:20:08 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Nu har jag, mamma & pappa besiktigat pappas bil. Jag är nog inte så bra på att charma eller skrämma som jag trodde:( Med andra ord så gick inte bilen igenom:)

Mamma och pappa förstår fortfarande inte hur man kan lägga upp filmer här vilket är lite tråkigt:(

Jag fick precis ett lyxigt hundkex, de var jääätteroligt att leka med tills det tog slut:(

Igår berättade farfar för min pappa att jag drack upp hans kaffe en dag när jag var hemma hos dem. Vilken buse jag är vaa?
Farfar satt på trappan och busade med mig sen tittade han på farmor och då tog jag chansen och började dricka kaffet han höll i handen. Det smakade ganska gott faktiskt:)

Min pappa har semester nu i två veckor vilket betydet att han kommer vara hemma hos mig hela tiden, superlajbans och mysigt:)


Ha de så bra mina vänner.
Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: