Torsdag
2010-12-23 / 09:56:01 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Förlåt för jag inte skrivit på några dagar.

I Måndagskväll körde mamma och pappa ut mig till Flyinge för farmor skulle passa mig på tisdag då mamma och pappa jobbade.
Igår så jobbade mamma och jag fick åka med pappa på jobbet.

Idag är mamma ledig och om vädret tillåter så kommer Ronja och fixar mammas nagler om en stund. Så då begär de väl att jag ska vara lugn:(

Mamma sa igår till pappa att hon och jag skulle gå ner i rastgården idag, hoppas hon håller fast vid det:)

Imorgon är det julafton som mamma pratar så mycket om.
Mamma ska köra och jobba sen skulle hon visst ringa pappa när hon slutade så skulle han och jag gå ner direkt för vi ska fira julafton ute hos farmor och farfar. Får nog berätta senare för er vad som menas med julafton.


Vi har fått massa snö här igen:)

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: