Torsdag
2010-12-30 / 12:08:37 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Min mamma berättade precis att vi ska nooog passa min bror Dino nästa lördag, kul va? Gissa om vi ska busa isåfall och göra mamma riiiiktigt gråhårig.

Idag ska mamma och jag köra ut till veterinären och handla nytt foder till mig, vi måste handla de hos veterinären eftersom de är specialfoder jag behöver och de finns inte i vanlig butik.
Då ska jag få väga mig också, spännande tycker mamma men jag tycker inte de är något speciellt med den där saken jag går ut och ställer mig på sen så säger mamma med en fånig röst "guuud va stor du blivit". Jag kan ju redan den biten så varför ska vi behöva göra de varenda gång hon hittar en våg?

Jag får väl göra de för att glädja henne.


En gammal bild på mig, vi har ju inte hunnit ta några nya idag än...

Arnearne

1 Kommentarer
sigge:

hej din lille skit min dator har varit sönder såg i dag att du blivit 4 mån jag är 18 mån så du är en liten babys ännu men jag tycker om dig



SKRIVET DEN: 2010-12-30 KL: 17:56:22



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: