Torsdag
2010-12-09 / 12:10:55 / Allmänt

Hejsan min vänner.

Inatt har mamma sovit på sitt jobb så när hon kom hem imorse hämtade hon mig i sovrummet så gick vi direkt ut och kissade.

Idag så ska jag och mamma träffa min halvkullsyster och hennes nya mamma om allting blir som planerat:) Lajbans. Vi ska köra ut till Klagsham så jag får springa av mig.

Jag har börjat trotsa min mamma lite, de är ganska roligt att hon måste springa upp från soffan 159ggr på bara några minuter så jag måååste äta på palmen. Mamma hällde precis peppar i jorden men jag har inte hunnit smaka för pappa upptäckte mig när jag var på väg emot palmen och pappa är inte lika rolig att trotsa som mamma är.
Jag är mycket mer rädd för pappa.

Hörs senare min vänner.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: