Veterinären.
2010-12-15 / 20:00:14 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Nu har jag varit hos veterinären med mamma och pappa ska förklara bättre imorgon men kan säga att det var inte urinvägsinfektion som gjorde de onda utan någonting som de kallade kristaller som river i mitt urinrör.

Imorgon ska mamma åka och köpa nytt foder som är bättre för mig och mitt aj så jag får de till frukost.
Mamma ska sova på sitt jobb så hon kommer nog hem vid halv nio niotiden med mitt nya foder.

Tant Madde och Magnus ska köpa all gammal foder vi har kvar eftersom de är de som gett mig ajaj i pilllemannen, som mamma kallar honom.


http://maaadeleen.blogg.se/ Här inne kan ni läsa lite om min bror Dino som bor i Höganäs hemma hos Madelen, Magnus & Linus.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: