Bildbomd.
2010-11-18 / 12:20:18 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Här kommer en bildbomb ifrån igår=)


Min bror Barney

Barney pussar lilla Linus

Bus

Bus och kel

Jag och Betty busar

Gud va roligt jag och Betty hade de.

Jag med mina syskon

Här sitter dom och tar de lugnt.

Syskonmys

Jag och Barney

Sen somnade jag på golvet efter en lååång match med Dino.

Mamma tyckte jag var så fin så hon tog en närbild också

Dino och mamma, han vet inte riktigt än att om man sätter sig ner så får man korv.

Dino och jag.

Jag sitter fint och väntar på korv.

Dethär är tant Elin

Och här är tant Madde

Jag ligger fint.

jag igen.

Min bror Dino.

Nu har min mamma bakad kladdmuffins, mmmums så gott de luktar.

Jag är fortfarande trött från igår och ligger och vilar väldigt mycket idag.

Mamma har beställt ett nytt halsband till mig, jag längtar tills de kommer så jag kan få se vad hon valt ut åt mig.

Ha de så bra sålänge mina vänner, ska vila lite nu.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: