Bilder på moi
2010-11-12 / 13:35:33 / Allmänt

Tänkte bara visa lite bilder på söta mig.
Så liten har jag varit en gång
Här är jag inte alls gammal
soookis
Liten knubbis här, detta var innan jag var gammal nog att få flytta till mamma och pappa

Helt utmattad efter den långa resan ifrån Bjuv, där jag bodde innan, till Flyinge hos farmor och farfar
Här är jag och min farbror
Här är en bild på mig och farbror Mattias
så liten var jag första dagen jag var med min nya mamma o pappa
Jag är lite ledsen för jag saknar mina syskon och min riktiga mamma

Jag, mamma och pappa var ute och gick i Klagsham, jag var jätteduktig tyckte dom=)
Arne på promenad
Fortfarande i Klagsham

Sista bilden för nu, jag lovar er mina läsare ni kommer få fler bilder på mig.

Ha de så bra, arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: