Då var de kväller.
2010-11-21 / 20:38:23 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Detta har varit en lugn dag för min familj. Både mamma, pappa och jag har mest myst idag med lite bus vill säga.

Farmor och farfar kom in här med min nya säng wiihoo, ni får se bild på den senare. Jag känner inte riktigt för att ligga i den ännu men kanske inatt.
Farfar hade gottgott med sig till mig som han skulle ge själv, farmor fick inte ge mig.
Min farfar har lärt mig idag att han och jag är Best Friends.


Jag och mamma busade precis jätttemycket, fast jag tror hon mest blev irriterad på mig och mina sköna valptänder:) Nu ska vi snart gå ut en sista runda innan vi håller natt här hemma.

En för mig lugn och skön dag och för er kära bloggläsare tråkig dag.

Hörs mer imorgon då är min mamma ledig och vi ska busa hela dagen lång och gå en långtur hoppas jag på.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: