Fredag 19november
2010-11-19 / 13:06:52 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Idag började jag härja runt i mammas och pappas sovrum vid halv sex så mamma och jag fick gå på en tidig morgonrunda idag, men jag vet inte vad det var som kom från himlen. Det var inte riktigt regn men det hade samma färg som de, mamma sa att de var snöblandat regn. Men va tusan är snö?

Sen gick vi upp gör att lägga oss en stund igen trodde mamma, det slutade med att Daniel fick busa med mig innan han gick till skolan. Efter de var jag redo för att sova vidare, ända tills klockan var elva.

Mamma ska jobba idag så hon skulle köra ut mig till pappas jobb vid tolvtiden och när vi gick till bilen hände något konstigt. De kom något vitt från himlen. Löven flög inte runt längre utan bara låg där och såg lite ledsna och blöta ut. Det var kallt de där vita som låg på sina ställe. Mamma sa att de vita är snö och att det kommer komma mycket mer av de, faast de vet jag inte ifall jag vill?

När vi kom fram till pappas jobb fanns alla mina lekkamrater där och de sa att de knappt kände igen mig för jag hade blivit så stor, jodåå tänkte jag hela tolv veckor imorgon.

Imorgon ska jag och mamma först hälsa på mormor och morfar sen ska vi vara hos min farmor och farfar hela kvällen för pappa ska ha killträff här hemma, jag tror det heter så iallafall. Jag menar de är massa killar och de ska träffas och spela poker, titta på fotboll och förmodligen dricka öl. Visst kan de väl heta killträff?

Nu ska jag sova vidare i pappas lastbil. Guud va jag tycker om att åka bil och lastbil..


Denna bilden är tagen hemma hos min farmor och farfar.

Ha de så bra mina vänner, vi hörs ikväll.

Arnearne

1 Kommentarer
Anonym:

HEJ ARNE SITTER NU O TITTAR PÅ DIG DIN LILLE SKIT JAG ÄR ÄLDRE EN DU SÅ PASSA DIG NÄR VI TRÄFAS



SKRIVET DEN: 2010-11-19 KL: 23:42:33



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: