Fredagen den 12 November
2010-11-12 / 11:26:34 / Allmänt

Inatt har jag sovit vääldigt gott hela natten. Jag har inte ens försökt döda mammas lampa så alla borde vara stolta över mig!

Mamma fick iallafall sovmorgon idag för jag är med pappa på jobbet, åker lastbil.

Pappas jobbkompisar är snälla, de gav mig en flaska jag fick springa runt och leka med också kelar alla med mig:D

Igår kom min farmor hem till mig och mamma för vi skulle hjälpa henne med att hämta bilar och besiktia en bil, det var roligt för även där sa alla "såå söt han är". Jag gillar att få mycket uppmärksamhet.

Sen åkte vi hem om till farmor och farfar, jag hann bara träffa farfar i ca 5min vilket jag tyckte var tråkigt.
Farfar är en storfavorit.

Sen när jag och mamma kom hem så lekte jag lite med pappa innan han somnade i soffan.

Farbror Mattias var faktiskt inne och hälsade på mig en sväng.
Så han, jag och Danne gick en runda och jagade lite löv, det tycker jag är kul.


Nej nu har jag inte tid längre, jag tänkte lägga mig och sova lite på golvet i pappas fina lastbil.

Hejsvejs /arnearne


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: