Hejsan alla.
2010-11-12 / 11:00:40 / Allmänt

Mitt namn är Arne faast de har jag inte riktigt förstått än, men som mamma och pappa säger om de mest ”De kommer så småningom”.

Jag är ett riktigt energipaket och gillar att busa med min mamma och min pappa.

Jag är 11 veckor i morgon, mamma och pappa tycker tiden går nästan för fort.  

Jag tycker mycket om att åka bil och det är verkligen lajbans när jag får åka med pappa i lastbilen och busa med alla hans jobbkompisar.

Här fick ni en kort presentation om just mig. I denna bloggen kommer ni få följa mig med text och bilder hur min vardag ser ut, lite spännande va?

Även så farmor,farfar och mormor,morfar ska kunna gå in och läsa vad jag hittar på för hyss och kolla på nya bilder på mig. För om sanningen ska fram så är jag en riktig fotomodell.

Tack för mig, arnearne.

Arne på promenad

4 Kommentarer
Pamela:

Hejsan vad roligt att det bra med Arne (BamBam) Skoj att han fått en egen sida :) Ha det så bra Kram din gamla matte o husse Pamela o Jimmy. Mamma Anouk o dina syskon hälsar



SKRIVET DEN: 2010-11-12 KL: 17:02:50 URL: http://www.anouksdoghouse.se
SIGGE:

hejsan arne arne vad stor o fin du har blivit jag har bara träffat dig en gång men nu när jag ser dig så längtar jag efter dig o gå en match mvhn SIGGE



SKRIVET DEN: 2010-11-13 KL: 15:56:59
Måns:

Hej hej Arne jag tycker du är så söt så jag vill komma hem till dig oftare =D kram Måns



SKRIVET DEN: 2010-11-14 KL: 11:14:31
måns:

Ät nu dina ben - så du inte blir liten och klen.



Tugga ej på mattes hår - för då får hon stora sår.



SKRIVET DEN: 2010-11-14 KL: 11:23:59



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: