Julfint
2010-11-27 / 16:58:17 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Nu har jag och mamma gått och gjort lite julmys här hemma.
Pappa ska ha pokerkväll ikväll och mamma jobba natt så min mamma ringde farmor och frågade om jag inte kunde få sova hos dem istället, hon tyckte jag hade de lugnare där.
Så nu är de på väg in för att handla i Malmö och hämta mig, kulkul.

Imorgonbitti kl 9 slutar min mamma jobba då ska hon köra och hämta mig direkt i Flyinge så vi kan få mysa hela dagen innan hon ska till sitt jobb och sova igen.

Imorgon ska vi dammsuga här hemma för de hann vi inte idag men mamma ville så gärna få lite julfint ändå så de fick hon väl ha, tur hon har mig till hjälp.:)


Här är våra julgardiner som gammelmormor gjort, våra julstjärnor är i plast jag förstår inte varför men mamma ville ha det så? Ser ni min fina gula mattunna?

Julduken har gammelmormor gjort och julgruppen som det tydligen kallas har min mormor gjort. Fint och mysigt tycker jag.

Här i vårt valv sa pappa att man ska ha en mistel, inte för jag vet vad det är? Men mamma sa, nej det har vi ingen så vi hänger upp denna smällkaramell som min pappa gjorde helt själv förra julen. Är han inte jätteduktig?:)

Nu har jag beställt fler julklappar.
Jag har julklappar klart till farmor, farfar, mormor och morfar. De är mycket bättre än min mamma och pappa som inte har fixat någonting än.

Ha de så bra mina vänner nu hörs vi inte mer idag.

Arnearne

1 Kommentarer
Emma med Anton och Théo:

Så fint ni har de :)



SKRIVET DEN: 2010-12-05 KL: 16:38:32



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: