Kväll:)
2010-11-29 / 21:18:09 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Idag har min mamma beställt ett nytt halsband och ett nytt koppel till mig:) Faast halsbandet kan jag nog inte ha än sa hon, jag hade för litet huvud?

Imorgon ska jag få åka lastbil med min pappa, jag tycker de är så mysigt att åka lastbil och bil. Man kan sova så gott i dessa fordon har jag kommit fram till.

Så imorgon måste jag gå upp jäättetidigt, vilket innebär att jag snart ska sova i min sköna säng.:)

Inatt har jag sovit lite oroligt men så kan det lätt bli när jag är van vid att ha både mamma och pappa i samma rum, nu har ju min mamma sovit borta två nätter och de tycker jag inte riktigt om.

Vet faktiskt inte när jag hinner uppdatera första gången imorgon.

Jag kan ju berätta att på onsdag kommer mammas kompis Ronja hit för att bygga mammas nagler, vadå bygga nagler?:/ Sen när pappa har slutat måste vi handla delar till hans bil och sen köra ut till Flyinge för att laga hans bil.
Nästa vecka är det dax igen, jag ska försöka få igenom pappas bil i besiktningen med mina oemotståndliga ögon:)

Här kommer lite nya bilder på mig.

Vem bestämmer, jag eller Danne? JO JAG.

Ligger och myser i köket.

Min mamma tycker jag ligger knasigt på denna bild, men jag tycker det är mysigt.

Ha de så bra mina vänner och sov så gott.
Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: