Kväll.
2010-11-16 / 19:49:02 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Nu ligger jag och mamma i sovrummet och vilar oss, tror inte min mamma är riktigt kry eftersom hon vill sova såhär dags. Eller så är hon bara extra trött idag. Pappa är iallafall vaken och sitter framför datorn i tv-rummet så jag valde mys på min fäll.

Idag har jag varit ensam i bilen ca en kvart, fast de kändes som en evighet, när min mamma var och handlade. Jag fick massa beröm och korv när hon kom tillbaka så jag tror jag var duktig och skötte mig. Allt jag gjorde var ju hoppade upp i sätet och la mig så jag skulle kunna hålla koll om hon kom tillbaka?

Jag har varit väldigt trött idag, sovit en massa merän jag brukar, sova tycker jag om:)

Imorgon ska mamma och jag köra iväg tidigt så jag får sova massa i bilen, vi ska åka en hel timme. Hur länge är de?


Här är en bild på min favoritsyssla, bli kliad på magen:)

Ha de så bra mina vänner och sov så gott.
Imorgon kommer jag nog inte hinna skriva så mycket om jag inte får låna Maddes, mammas kompis, dator.

Arnearne

1 Kommentarer
måns:

hej arne jag undrar hur kan du vara så söt?



SKRIVET DEN: 2010-11-18 KL: 19:30:34



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: