Lördag 20 november
2010-11-20 / 22:44:42 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Förlåt för jag inte skrivit idag men min farbror tog med mammas dator hem igår och denna dagen har varit livlig.

Imorse klockan kvart i sju körde jag och mamma ut till Borrby för att hälsa på mammas släkt. Så först busade jag och min kompis Sigge, kommer bild längre ner, väääldigt länge. Till slut fick morfar sätta upp en grind mellan oss för vi skulle vara lugna en stund.

Efter de så körde vi hem till gudmor Hanna och hennes mamma och vi gick en runda i Borrby, Hanna Mamma och jag alltså.

Sen tyckte tant Hanna att vi skulle åka och hälsa på tant Maria, hennes bebis My och hennes hundar Nico och Rex. Bild på de kommer också längre ner.

Vi körde in till Ystad för att handla blöjor till Marias bebis och tant Hanna ville äta på något som hette Mc Donalds. Faaast jag sov nästan hela tiden:)

När vi hade lämnat alla hemma hos dem så körde jag och mamma hem till farmor och farfar där jag vilade mig en stund innan kvällsmaten.

Farmor och farfar tyckte jag inte var mig själv för jag var så trött hela tiden, tro jag de efter en sån dag med mycket lek med nya och gamla kompisar.

När jag och mamma gick ut på kiss och bajstur i deras trädgård fick jag någonting på min baktass som gjorde väldigt ont, jag började gny och min mamma blev helt nervös och tog upp mig i famnen och sprang in till farfar som fick titta på min tass men det onda var borta då och jag haltade inte längre, Bra vaa?

Nej nu vill jag sova, om det nu går för min pappa och hans kompisar pratar ganska högt.
Kan verkligen den där drycken öl göra så man måste prata högre än vanligt? Får man sämre hörsel så det är därför? Detta tåls att tänka på..

Nu lite bilder från dagen.
De första bilderna är på mig och min kompis Sigge.








Här kommer några bilder på mig och mina nya vänner Nico och Rex. Pssst, Rex är den största.










Ha de så bra mina vänner och sov så gott.
Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: