Lördag den 27november
2010-11-27 / 15:14:30 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Hoppas allt är bra med er? Med mig är allt kanon. Förlåt att jag skrivit lite dåligt nu några dagar men jag sov ju som sagt hos farmor och farfar en dag sen idag har min gudmor Hanna varit hemma hos oss.
Så hon, jag och min mamma körde ut till Klagsham så jag fick springa fritt i massa snö.

Det är lajbans med snö. Jag rullar snöbollar med nosen sen jagar jag dem och äter upp dem. Smaka smaskens.


Såhär såg jag ut när vi var ute och gick.

Det snöade som bara den så mamma kunde inte fota mig ordentligt, tyvärr för jag gillar ju kameran.

Nu ska jag gå och vila upp mig lite i köket innan jag ska busa järnet med mamma innan hon går till jobbet för att sova över där inatt:(

Juust de, jag har beställt varsin julklapp till farmor och farfar:)

Ha de så bra mina vänner.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: