Lördagen den 13 november
2010-11-13 / 09:34:26 / Allmänt

Idag fyller jag 11 veckor, betyder de att jag är stor nu?

Inatt har jag sovit gott men imorse väckte jag pappa genom att slicka och bita på hans tår, trodde jag iallafall han var tydligen redan vaken men lurade mamma och mig att han sov. Busunge.

Efter mamma och jag hade gått morgonrundan så gick vi upp och la oss och vila en stund till, mysigt.

Idag börjar min mamma jobba kl tolv sen någon gång under dagen kommer farmor och farfar in för att lämna tillbaka mammas bil som de lånat.

Jag ska faktiskt åka med farmor och farfar hem inatt så mamma och pappa kan städa i lugn och ro imorgon när de vaknat, sen kommer de och hämtar mig. Mamma kommer saknar ihjäl sig efter mig, och vem kan klandra henne egentligen? :)

Jag vet inte om jag kommer få låna farmors dator annars kommer jag givetvis att skriva imorgon och berätta allt om hur min farfar och jag har busat.

Nej nu måste jag gå och döda min boll.

Kram, arnearne


1 Kommentarer
Pamela:

Grattis på 11v dagen



SKRIVET DEN: 2010-11-13 KL: 15:09:50 URL: http://www.anouksdoghouse.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: