Lugn och skön dag.
2010-11-18 / 16:01:43 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Idag har jag och mamma haft en lugn och skön dag, just nu håller min mamma på att laga middag. Potatis, sås och köttbullar. Jag fick provsmaka köttbullarna för att godkänna så att det var fint nog åt min pappa, och de var det verkligen.. mumsfilibabaa.

Men ska sanningen fram så är min mamma inte så duktig, allt hon har gjort är skalat potatis och lagt i en gryta, de klarar ju tillochmed jag?
Det är min gammelmormor som har gjort både såsen och köttbullarna och fryst in till min mamma.

Här sitter jag fint i hissen när jag och mamma skulle ut precis på en runda.

Där ute fanns löv som flög runt, massa löv..:)

JAG FICK ETT:)
Tyvärr så fick min mamma ingen bild på när jag slaktar ett löv för hon är allt för slö för mig.
Jag är snabbare än min egen skugga...

Jag har varit själv i bilen idag igen, mamma säger att jag blir duktigare för varje dag som går på allt. Så både hon och pappa borde vara riktigt stolta över deras son, eller hur?

Ha de så bra mina vänner, hörs senare så ska jag berätta om mer bus.

Arnearne

1 Kommentarer
Anonym:

hej arne hoppas du tyckte om mina köttbular för då skall jag göra nya till dig jag tittar på dig varje dag o ar så stolt att jag har blivit gammla mormor jag hoppas att jag snart får träffa dig ps vad önskar du dig i julklapp mvhs gammlamormor



SKRIVET DEN: 2010-11-18 KL: 20:09:53



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: