Måndag 15 november
2010-11-15 / 09:56:01 / Allmänt

Hejsan min vänner.

Idag spelar mamma massa julmusik för mig de är ganska mysigt faktiskt, jag gick ut och la mig på vår svala balkong.

Mamma har sovit på sitt jobb idag så imorse mötte jag och Daniel henne och jag blev jätteglad när jag såg henne, jag kunde faktiskt inte sluta vifta på min svans.

Pappa är på jobbet så jag längtar tills han kommer hem så vi kan busa.

Min farmor är på väg in till Malmö och hon, jag och mamma ska åka iväg och handla lite saker till mig sen. Hoppas jag får något fint av mamma, kanske någon ny leksak.

Jag tjuvlyssa på när mamma och pappa pratade igår och de sa att mamma skulle ta fina julbilder på mig så alla kan få se. Sen sa hon att jag skulle bli deras julkort i år, jag förstår inte riktigt vad hon menar. Ska hon skicka iväg mig eller vad menar hon?
Det hoppas jag iallafall inte, jag tycker om min mamma och pappa och vill inte flytta ifrån dem.

Igår tog mamma och pappa nya bilder på mig, gud va jag älskar när kameran åker fram. Jag menar ni får ju hålla med om att jag gör mig på bild?

Här kommer några de tog

Här myser jag med pappa.

Även här myser jag med min underbara pappa, igår fick han fars dag present av mig. Han fick massa lotter och godis, de tyckte jag han förtjänade.

Här dansar jag och pappa, det är faktiskt roligt.

Visst är jag fiiin? =)

Lite löjligt av dem att fota mig när jag ska klia mig. Ingentinig får man göra ifred när kameran är framme, fast ska jag va ärlig så gör de mig ingenting så länge jag får vara med på bild.

Ha de så bra så hörs vi senare mina vänner.
Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: