Måndag 22 november
2010-11-22 / 11:37:49 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Inatt vid halv två tiden blev min mamma irriterad, jag förstår inte varför, allt jag gjorde var sprang runt i sovrummet med mitt ben och jagade de?
Till slut fick jag lägga mig i min nya säng för hon skulle bli lugn igen och där fick jag sova resten av natten. Den var faktiskt skön att sova i, TACK FARMOR OCH FARFAR.

Min mamma ska snart göra till Ikea och Mobilia så jag får stanna här hemma med Daniel.

Imorgon ska jag vara med pappa på jobbet sen när vi kommer hem ska han och mamma duscha för sen är det tid för veterinären.

Jag ska få 12veckors spruta, undra om det gör ont? Jag kommer inte ihåg hur min 8veckors spruta kändes, attans också..

Nej nu måste jag säga hejdå till mamma hörs senare:)


Här är jag i min nya säng:)

arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: