Måndag 29 november
2010-11-29 / 13:32:04 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Min mamma har sovit på sitt jobb så imorse var jag ensam hemma i nästan en hel timme, jag var jätteduktig och snäll faktiskt.

Igår var vi alla här hemma jättetrötta, jag var nog värst. Jag sov nästan hela dagen faast de tar jag igen idag. Idag lever jag jävel som mamma säger.

Vid tiotiden körde jag och mamma till hennes jobb för att hämta någon som skulle göra ett ärende in på en bank, jag fick följa med in på banken och där fanns en tant som gav mig godis.. vilket trevligt ställe.

Jag, min mamma och Daniel körde iväg innan för mamma behövde handla. Jag och Daniel stannade kvar ute i bilen där var varmt och skönt.

Nu ligger jag och har lite vila på madrassen och tuggar på ett ben mamma gav mig.

Mamma sa innan att jag börjat med dumheter men vad menar hon? Allt jag gör är springer i 190km/h och sätter upp framtassarna i soffan och försöker ta mig upp. Får jag inte vara i soffan eller? Den ser ju skön och mjuk ut.

Det blåser och snöar ganska mycket ute idag, liiiite för kallt för min smak men ur går jag. Vad gör man inte för att få leka i den underbara vita snön?:)

Ha de så bra, vi kan höras senare.

Arnearne

1 Kommentarer
Dino:

Ja broder, jag undrar också om det är fel, soffan ser ju så skön ut och så kommer jag bara upp med fram tassarna. Men mamma och pappa får ju sitta där:S Och så säger dom nej till mig :Shmm konstigt, Jag förstår inte det.. Ha de så bra och busa satan igatan för de gör jag, vi ses snart<3 love din bror Dino



SKRIVET DEN: 2010-11-30 KL: 22:50:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: