Nya leksaker:)
2010-11-15 / 14:51:44 / Allmänt

Mamma har köpt nya leksaker till mig, jag älskar dom. Massa tuggisar och skönt kli för mina tänder.

Nu har jag precis varit ute på kiss och bajsrunda med Daniel för mamma lagade mat.

Imorgon ska min storebror lämna oss för att flytta till ett nytt hem säger mamma. Men om jag ska vara ärligt vet jag inte vad hon pratar om, vadå storebror vem är det? Jag har aldrig sett någon storebror, mamma påstår att det är en orm men jag har ingen aning om vad de är ändå.

Snart kommer min pappa hem, massa bus med honom ikväll. Vi får använda mina nya leksaker så vi kan ha dragkamp, tänk om farfar vore här nu som vi hade busat. Det hade varit lajbans:)


Här är en bild på mig och mina nya leksaker, den gul och rosabollen på rep är gammal.

Ha de bra mina vänner, hörs senare eller imorgonbitti.
Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: