Såja.
2010-11-23 / 19:54:28 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Nu har jag varit hos veterinären och fått min spruta, men helt ärligt så tror jag de glömde ge mig sprutan?
Allt som hände var att jag fick lukta igenom rummet sen la hon,veterinären, en godisbit på ett bord som jag skulle gå upp på. Hon höjde upp bordet till sin höjd sen lät hon mig äta av min godisbit sen sa hon till mamma och pappa att hon var färdig?

När vi gick ner för att mamma skulle betala, vilket var rätt onödigt eftersom vi aldrig fick sprutan enligt mig iallafall?, så mötte vi en annan hund som hade bandage på sin tass. Jag hälsade lite och men han fick inte leka med mig:(
Tjejen som tog emot mammas pengar gav även hon mig en godisbit. Vilket trevligt ställe, hoppas man får åka dit igen.

Jag fick även väga mig hos veterinären, hela 14,1kg väger jag:)

Det snöar här i Malmö ikväll. Pappa sa till min mamma häromdagen, vänta bara tills här är mycket snö så ska vi få se något roligt. Tror han att jag ska bli rolig bara för här kommer vitt på marken?

Nej nu ska jag kolla på tv med mamma.

Ha de så bra mina vänner.
Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: