Snö:)
2010-11-24 / 09:50:12 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Imorse när jag och mamma följde pappa ner för morgonkiss så fanns de jättemycket snö där ute:) Jag glömde ju helt bort att jag behövde kissa för jag lekte bara med snön, rullade snöbollar med nosen och hoppade i all nysnö:)
Pappa hade kanske rätt ändå, jag är nog roligare nu när marken är helt vit:)

Idag var det meningen att jag och mamma skulle firat gammelmorfar men vi får inte köra till Borrby för varken pappa, gammelmormor eller gammelmorfar för att det är halt på vägarna och snöar inu och blåser en del också.

Så idag ska mamma nog baka istället säger hon, vi får väl hoppas hon spiller något på marken så jag också får smaka.

Hörs senare.
Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: