Sön 14/11
2010-11-14 / 16:55:51 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Nu har min mamma och pappa kommit till farmor och farfar för att hämta med mig hem.

Igår när jag kom hit fick jag en ljusblå snuttefilt, tror farfar gav mig den för att hedra Malmö FF som vann SMguld, och en stooor lejonkudde.
Gud som jag älskar min nya lejonkudde.

Farmor och farfar tycker jag inte fick en lugn stund igår, fast det är farfars fel. Så fort jag tyckte de var nog och ville vila lite hoppade farfar ner på golvet för att busa med mig och jag kan ju inte såra honom såå jag var tvungen att busa järnet med honom:D

Jag har haft det lajbans med farmor och farfar.

Idag så anmälde mamma mig och henne till valpkurs med start den 16januari. Mamma hoppas nog att jag ska sköta mig och vara ordentlig där, meeen de får vi se då om jag känner för.


Här vaktar jag farmor och farfars baksida.

Man vet ju aldrig om där kommer ett löv flygandes, då måste jag ju haffa de.

Här är min farfar, min favoritbusare, och jag på golvet:D

Ha de så bra mina vänner.
Arnearne


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: