Söndag den 21 november
2010-11-21 / 14:51:11 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Pappas killkompisar åkte inte hem förrän vid fyra tiden inatt så idag har vi sovit jäättelänge, vilket var skönt.

När jag och mamma vaknade för andra gången vid tolv så gick vi ner och gick en runda sen gick vi in och bestämde oss för att väcka pappa, jag slickade på hans tår och naffsade.

Snart kommer min farmor och farfar hit på besök de skulle handla en säng till mig idag i Malmö:) Snälla de är.

Jag har inte hunnit med så mycket idag så vet faktiskt inte vad jag ska skriva så jag tror jag får skriva ett inlägg senare ikväll med lite mer info om vad jag hittat på idag, jag minns att mamma sa till pappa att vi skulle göra någonting. Men vad kommer jag inte ihåg, hur ska jag hålla koll på allt de säger när jag har så mycket eget i huvudet som t.ex. bus?



Hörs senare mina vänner

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: