Tisdag 16 november
2010-11-16 / 08:58:48 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Igår när jag skulle sova kunde jag inte riktigt finna ro, förflytta mig från mammas sida tills pappa fram och tillbaka ett par gånger innan jag till slut somnade på mammas sida.
När jag väl somnade var jag lugn och fin hela natten.

Imorse när pappa skulle köra till jobbet följde jag och mamma honom ner så jag kunde få kissa. Pappas bil låter som ett monster när han startar den så jag kände direkt igen att det var han om körde när jag hörde den.

Sen gick jag och mamma för att sova en stund till, en liten stund ville jag sova sen ville jag busa järnet och få upp mamma ur sängen. Jag tror hon blev lite smått irriterad på mig för jag bet i allt jag vet att jag inte får så att hon skulle resa sig upp:) Såå busig jag är.

Nu har jag lekt en stund med mina nya leksaker och gjort allt som står i min makt för att döda dem, men de är hållbara som bara den.

Idag är min mamma hemma med mig hela dagen, lajbans:) Hoppas jag får henne på bushumör.

Imorgon när jag har ätit frukost ska jag och mamma köra till hennes vän i Höganäs som jag aldrig träffat, hoppas hon är snäll emot mig.

Slänger upp en bild på mig när jag busar med min boll.


Ha de så bra, vi hörs senare

arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: