Tisdagen 30 November
2010-11-30 / 18:13:54 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner.

Idag gick jag och pappa upp jättetidigt, vid fyra tiden typ.
Jag skulle följa med honom på jobbet eftersom min mamma jobbad länge idag.

På hans jobb har jag busat mycket.
Benke, min nya kompis, och jag busade järnet i fikarummet. Jag fick tillochmed springa fritt och busa i sandbunkarna inne på gården på pappas jobb:)

Jag har sagt till på skarpen på alla byggarbetare och basar så de sköter sitt jobb ordentligt, jag skällde och morrade på dem. Som min mamma säger, de ska veta sin plats:)

Pappas sista lass orkade jag inte följa med och eftersom Benke inte hade något annat och göra så fick jag vara i fikarummet med honom.
Benke tyckte nog att jag var lite tråkig för jag sov i nästan fyra timmar:)

När min mamma kom hem blev jag glad men orkade faktiskt inte busa så mycket utan jag somnade istället.

Nu ska jag snart äta kvällsmat sen ska jag och mamma gå en runda. Det är kallt som in i bomben ute.

Imorgon är min mamma ledig och ska vara hemma hos mig:)



Ha de så bra mina vänner.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: