Vild och galen..
2010-11-12 / 22:48:41 / Allmänt

...sen somnar jag. Ungefär så menar min mamma och pappa att mitt liv ser ut just nu.

Först lever jag jävel med dem och låter de inte sitta ner en sekund innan jag ska hitta på bus sen somnar jag.

På onsdag ska jag åka och träffa min riktiga mamma och mina syskon, det tycker jag ska bli lajbans.
Få busa järnet med alla igen.. Nåja inte riktigt alla, men de 4 som finns kvar hos min riktiga mamma.

Jag har även en liten hemlis om onsdag, men som sagt en hemlis och mamma säger att hemlisar ska man inte berätta för någon. Löjligt tycker jag menmen.

Pappa fotade mig i lastbilen men den ligger fortfarande på hans telefon så den får ni faktiskt vänta med att få se.

I mitt förra inlägg skrev jag att jag låg på golvet men ack så fel jag hade, de hette ju passagerarsätet men vad begär ni av mig? Jag är ju som sagt bara snart 11 veckor inte kan väl jag veta vad alla ord betyder.

Ett annat ord jag inte tycker så mycket om är de mamma använder när jag är sugen på att äta på hennes palm "Neej" säger hon då, har ni hört något så löjligt ord förr?
Det betyder tydligen att jag inte får bita på hennes palm. Suuck

Tänkte visa en bild från när jag bodde med alla mina syskon och min riktiga mamma.

Här har ni oss, titta och njuuut.

Ha de så bra och godnatt alla vi hörs imorgon, arnearne

1 Kommentarer
Pamela:

Nej du din gamla mattes palm fick du inte heller bita i... Fy dig... O du din riktiga mamma säger att man inte får ha hemlisar ;) haha

Arne (BamBam) är den valp som ligger som nr 2 från mammas framtass puss o kram från oss i Bjuv



SKRIVET DEN: 2010-11-13 KL: 15:08:42 URL: http://www.anouksdoghouse.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: