Måndag
2011-02-07 / 10:05:58 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Anledningen till att jag blivit dålig med uppdatering är för att numera så går jag ju på dagis och de dagarna jag är på dagis är jag väääldigt trött när jag kommer hem och orkar helt enkelt inte.

Kan berätta lite om helgen.

Fredag: Dagis fram tills mamma kom och hämtade mig vid 17tiden sen när vi kom hem var vi trötta hela familjen så det blev lugn myskväll.

Lördag: Jag och mamma var på stadsträning med alla hundarna från valpkursen. Superkul och jag skötte mig superbra tyckte mamma och ledaren:)
Både mamma och jag tyckte det var jätteroligt att träffa alla de andra hundarna som vi inte har kurs med:)
När vi kom hem så vilade vi en stund sen kom Jonny, Marita, Måns, Jonathan & Benjamin på besök, men jag orkade inte ens busa så trött som jag var.
När de åkte hem så somnade jag och mamma

Söndag: Valpkurs i vanlig ordning faast vi var nog alla fortfarande trötta:) När vi kom hem så fick jag vara ensam när mamma och pappa körde till Netonnet. Faast de gjorde inte mig någonting, jag somnade och sov tills de kom tillbaka. Det blev en tidigt kväll igår, mamma och jag gick in för att sova redan halv nio:)

Idag jobbar pappa så jag och mamma är hemma själva. Lite synd att pappa inte tänkte och tog sin egen bil, mamma som tänkte att vi skulle köra iväg och handla för hon ska göra eget hundgodis och jag gillar inte åka mammas bil;)

Menmen de löser sig på något sätt.

Vi hörs förmodligen senare idag.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: