Tisdag
2011-02-01 / 19:54:29 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Förlåt för jag inte orkat skriva på så lång tid, men kommer nog bli lite av och an i denna bloggen.

I Fredags var jag på mitt dagis första gången och de gick jättebra, de sa att jag var duktig och busade mycket med mina nya kompisar:)

I Lördags var vi på kalas och firade Linus, där fick jag busa med min bror Dino en stund. Alltid lajbans.
Sen stannade min gudmor Hanna kvar tills kvällen och kompis Eric kom också en sväng.

I Söndags var det valpkursen:) sen kommer jag inte ihåg och vi gjorde något speciellt:)

Igår vart mamma ledig på dagen så Ronja kom hit och gjorde mammas naglar fina och busade lite med mig:)
Sen kom pappa hem lagom tills mamma skulle köra och jobba 3 timmar.
När mamma kom hem var det tid för "nattarundan" som vi kallar den. Alltså sista rundan innan vi ska sova:)

Idag lämnade mamma mig på dagiset innan hon körde och jobba.
Där har jag busat och myst hela dagen tills mamma slutat jobba och hämtade mig:)

Nu är jag trött igen och vill sova vidare.

Denna vecka kommer de vara full rulle så ni förstår om jag inte skriver så mycket.
Imorgon - dagis
Torsdag - dagis
Fredag - dagis
Lördag - valpkurs
Söndag - valpkurs :)

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: