Måndag
2011-01-17 / 13:07:44 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Jag har blivit jätteslö på att skriva på bloggen jag vet.

I fredags var jag först med pappa på jobbet sen kom min gudmor Hanna hem till oss och sov över.
I lördags körde jag, mamma och gudmor till farfar för att hämta foder sen hem till pappa igen en snabb sväng sen körde jag och mamma och lämnde gudmor vid tåget.
På kvällen körde jag mamma och pappa ut till farmor och farfar, de skulle ha spelkväll så vi var väl hemma vid 3 på natten.

Igår var jag på valpkurs med mamma. De va jättelajbans. Massa nya kompisar och en maaassa godis och bus..
Pappa sa att han ville nog följa med nästa söndag. Tro jag de, han skulle bara veta hur söta vi är när vi springer och busar innan lektionen är slut.
Iallafall så började vi med klicker, jag förstod inte direkt vad som menades med den saken men nu vet jag. Ett klick = En belöning. Alltså, gör jag något bra så kommer klicket och sen kommer belöningen:)

Idag har jag och mamma varit hos veterinären för att kolla hur de ligger till med mina kristaller. Jag var fortfarande inte helt frisk men mycket bättre sa den snälla veterinären som gillar att busa med mig:)

Nu är jag lite trött efter att tränat hos veterinären, jo de är sant. Mamma tränade kontaktövningen inne hos veterinären, hon sa att eftersom där va så mycket annat att titta på och lukta på så var de ju kanon om jag klarade de där och vet ni vad?
Givetvis klarade jag den:)

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: