Måndag.
2011-01-10 / 14:25:43 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Hoppas allt är bra med er?

I lördags passade vi min bror Dino:) Mamma och pappa tyckte de var lite jobbigt att ha oss två hemma i lägenheten så vi körde ut till f&f så vi kunde springa fritt och leka i trädgården:) Vi hade en jätterolig dag och var heelt slut när Madde, Magnus & Linus kom för att hämta Dino.
Mamma & Pappa passade på att äta i Eslöv så jag stannade kvar hos f&f och sov tills mamma sa nu ska vi köra hem.

Igår var mamma på dop i Smedstorp så jag var ensam med pappa, faast jag var fortfarande trött så jag hade en lugn dag:)

Idag är jag inte riktigt hundra i min mage vilket har gjort att jag sover nästan hela tiden. Tur för mamma för hon kan ju försöka städa mellan varven för när jag väl vaknar, då ska hon busa med mig och inte göra något annat.

Bilder på mig och Dino kommer upp senare eller imorgon, vi får se när.

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: