Onsdag
2011-01-26 / 12:14:33 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Idag är min mamma ledig tills kl nio ikväll så hon är hemma med mig.

Igår var jag med pappa på jobb men snart kan jag inte vara de längre för jag börjar bli för stor för hans lastbil så mamma sitter och kollar på olika dagis till mig.

Hon hittade ett som mamma och pappa tyckte verka bra fast de tog bara emot på heltid och jag behöver ju bara ca 8 dagar i månaden:/
Nu har hon hittat ett annat som verkar bra så nu ska vi bara övertala pappa att vi kan åka och kolla på de ikväll och se vad vi tycker:)

Mamma har varit skiiittråkig nu på morgonen för hon har betalt räkningar säger hon? Vadå räkningar?

Fick en kommentar häromdagen av min kullsyster, vi blev så glada hela familjen och tyckte de var jätteroligt:)

Idag ska vi även till veterinären och köpa nytt foder och väga mig, sist vägde jag ju hela 27,2kg:)

I måndags var som sagt jag och mamma hos farmor och farfar hela dagen och då tappade jag en tand:) Visst jag tappade en i söndags också på valpkursen men den var ju omöjlig att hitta.


Här har vi min första tand:) (som vi hittat iallafall)

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: