Onsdag
2011-01-05 / 15:35:46 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Jajaaa jag vet att det var längesen jag skrev här nu men hallllåå är det ni eller jag som bestämmer?;)

I Måndags körde jag och mamma ut till farmor och farfar vid middagstid så jag fick busa lite med farfar och jag var väl inte riktigt snäll emot mamma som blev lite ledsen på mig..
Sen kom pappa och åt middag hos f&f och mamma körde iväg till Eslöv för hon skulle på nogon introduktionsgreej inför den dära valpkursen hon och jag ska gå.

Jag fick iallafall sova över hos f&f för mamma jobbade heeeeeeeeela dagen igår och farmor var ledig.
Igår när mamma kom hem vid nio blev jag jätteglad, vi hade ju inte träffats på evigheter så hon och jag busade lite innan vi skulle gå och lägga oss igen.

Idag har vi varit och köpt saker till pappas bil och vet ni vad? Mamma sa "nu ska vi åka mammas bil" Hur glad tror ni jag blev då? Jag får ligga på en jätteliten plats jämnfört med i pappas bil där jag har heeela bagaget för mig själv.
Om hon på allvar trodde att jag skulle ligga kvar på golvet när hon gick in och handla är hon ju lite knäpp i huvudet.
Jag hoppade glatt upp och la mig i mammas säte när hon gick in i affären, mycket bekvämt:)

Imorgon fyller min farmor år:) Vi ska åka ut och äta middag hos henne och farfar, hoppas jag får någon specialmeny också:)

Jag och mamma har tränat lite idag, jag tycker de är jätteroligt att få lära mig nya saker:)


Här är jag efter en stunds träning.

Pappa kom med sin lastbil och hämtade sakerna vi köpt till hans bil innan och när jag upptäckte att pappa inte kom med mig och mamma upp började jag gny jättemycket.

Ha de så bra mina vänner så får vi se om jag skriver imorgon:)

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: