Söndag
2011-01-23 / 21:30:32 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Jag är lite trött och de var jag igår också så orkar nästan inte ens skriva detta.

Idag har jag varit på valpkurs, pappa farmor & farfar var och tittade. Lajbans:)

Imorgon kör jag och mamma min pappa till jobbet sen direkt efter ska vi köra till farmor:) Vi ska hämta pappas bil och besiktiga den faast jag har ju tydligen ingen charm vad gäller sånt ingen bil har gått igenom när jag och mamma försökt:P

Nej nu ska jag gå dagens sista kisserunda så nu säger jag godnatt.

Arnearne

1 Kommentarer
Monica:

Hejsan Arne! Alltid lika kul att följa din vardag! Älskar att se dina fina bilder, du är väldigt lik mig för jag är din syster!!! Jag heter numera Bella, men föddes till en Pebbles! = )Bor i Småland och min favoritsyssla är att "jaga" husets katter,,,det får jag inte men mitt minne är såååå kort,,,hmmm,,,,,,

Ha en bra dag!

Kram



SKRIVET DEN: 2011-01-24 KL: 07:11:32 URL: http://www.SHarleyNivasRagdoll.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: