Torsdag
2011-01-27 / 10:37:28 / Allmänt

Hejsan alla mina vänner:)

Imorgon börjar jag på dagis:) Wiihoo, få busa med en massa andra hundar dagen lång. Kommer bli lajbans:)

Jag väger numera 29,1kg. De ni;)

Mamma är hemma med mig idag faast pappa ska hämta upp oss sen i lastbilen för vi måste köra till Flyinge och hämta mammas bil nu eftersom jag ska börja på dagis:)

Jag har varit ensam hemma ett tag idag från de att pappa gick till jobbet tills mamma kom hem från jobbet och jag är sååå duktig när jag är ensam.
Jag menar, allting är helt och inge kiss & bajs på golven när mamma kommer. Bara en sovande Arne:)

På lördags ska vi på kalas och jag får följa med:) Ska busa som attans med brossan Dino..

Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: