Torsdag
2011-01-13 / 09:24:34 / Allmänt

Hejsan mina vänner.

Idag är min mamma ledig och hemma hos mig:)

Igår och i tisdags åkte jag med pappa i lastbilen, jag fick nu vovvekompis där:) Hon är rolig.
När hon la sig ner för att vila hoppade jag fram och tillbaka framför henne för att få igång henne men hon reagerade inte så jag la mig framför henne med en djup suck, då kom jag på att jag har världens bästa tassar så jag slog henne raaakt på nosen då jäklar fick jag liv på henne. Men inte ville hon leka för de, hon ville bara berätta för mig att jag skulle lägga mig i min egen hörna av fikarummet:(

Vi har fått springa mycket fritt på gården och busat där också:)

Snart kommer Ronja, mammas kompis, de ska bli lajbans och få träffa henne igen för hon är rolig och hon lovade att jag skulle få godis av henne idag:) Hoppas hon kom ihåg de:)


Jag på madrassen och Dino på golvet

Dino närmst kameran:)

Dino bakom bordet:)

Dino biter mig i halsen:)

Jag ger igen på Dino:)

Jag ser livrädd ut:)

Dinos rumpa:)


Arnearne

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: